USA

TERMIN NA ZAMÓWNIENIE

Państwo: Stany Zjednoczone
Region:
Miasto:
Profil wyjazdu: pobyt wypoczynkowy
Zakwaterowanie: hotel
Udogodnienia: TV, restauracja, parking, bar,

HOTEL

NAJPIĘKNIEJZE PARKI STANÓW ZACHODNICH

LOS ANGELES - SAN DIEGO – BARSTOW - LAS VEGAS - CAMERON - MOAB - SALT LAKE CITY - RENO - SAN FRANCISCO - SONORA - FRESNO - LOS ANGELES

1. WARSZAWA - LOS ANGELES Spotkanie na lotnisku Okęcie w Warszawie, wylot do Los Angeles. Przylot na lotnisko w Los Angeles o 15.45. O 17.00 transfer do San Diego (CA). Nocleg.

2. SAN DIEGO Po śniadaniu zwiedzanie San Diego w tym Balboa Park, USS Midway, Stare Miasto San Diego i Park Miejski, Półwysep Cabrillo, Coronado hotel & beach. Czas wolny. Nocleg.

3. SAN DIEGO - BARSTOW Po śniadaniu przejazd zwiedzanie Indio Hills Palms, Palms Springs. Wizyta w Parku Narodowym Joshua Tree, nocleg w Barstow (CA).

4. BARSTOW - LAS VEGAS Śniadanie, przejazd i zwiedzanie Parku Narodowego Doliny Śmierci, dalszy przejazd do Las Vegas, zwiedzanie w tym The Strip, city centre. Nocleg w Las Vegas (NE).

5. LAS VEGAS Po śniadaniu, przejazd do Parku Narodowego Valley of Fire (Dolina Ognia), zwiedzanie parku i przejazd do Hoover Dam (Zapora Hoovera). Zapora zbudowana w latach 30 ub. wieku w czarnym kanionie rzeki Kolorado. Powrót do Las Vegas, wieczorny spacer na The Strip, nocleg.

6. LAS VEGAS - CAMERON Śniadanie. Przejazd do Parku Narodowego Wielkiego Kanionu. Zwiedzanie Kanionu rzeki Colorado min South Reem – Mothers Point, trekking do Uhh – Ahh Point oraz Desert Point, Imax theatre. Opcjonalnie lot śmigłowcem nad Kanionem. Przejazd do Cameron (AZ), nocleg w Cameron Post Station.

7. CAMERON - MOAB Po śniadaniu, dalszy przejazd i zwiedzanie; Old Navajo Bridge nad rzeką Colorado, marmurowy kanion, Horseshoe Band, trekking po Buckskin Gulch – wąwóz i kanion szczelinowy. Przejazd do Moab (UT) na nocleg.

8. MOAB - SALT LAKE CITY Po śniadaniu, przejazd na podziwianie wschodu słońca w Parku Narodowym Bryce Canyon, zwiedzanie parku, następnie przejazd i zwiedzanie Parku Narodowego Zion (Syjon – nazwa nadana przez mormonów zamieszkujących kanion). Dalszy przejazd do Salt Lake City, nocleg w SLT (UT).

9. SALT LAKE CITY - RENO Po śniadaniu zwiedzanie miasta: State Capitol, Stary Ratusz, Świątynia Mormonów oraz Temple Square i Salt Lake City Tabernacle – dom spotkań Kościoła Jezusa Chrystusa Dni Ostatecznych. Przejazd przez „solnisko” Bonneville – suche słone jezioro – do Bonneville Salt Flats Speedway – na którym rozwija się największe prędkości lądowe. Przejazd do Reno (NE). Nocleg.

10. RENO - SAN FRANCISCO Śniadanie, przejazd panoramiczną drogą przez słone jezioro – South Lake Tahoe, następnie przejazd słynną El Dorado Freeway (route 50) do Sacramento. Krótkie zwiedzanie dawnej stolicy dystryktu Kolorado. Bezpośredni przejazd do Point Bonita Lighthouse (latarnia) i północny punkt widokowy na most Golden Gate i Battery Spencer – najlepszy punk widokowy na Golden Gate Bridge. Zwiedzanie San Francisco: spacer po Golden Gate, Twin Peaks, Lombard Street, China Town, Union Square, Market Street. Wieczorem spacer po Castro District. Nocleg w SF (CA).

11. SAN FRANCISCO - SONORA (CA) Po śniadaniu, dalsze zwiedzanie SF: dzielnica turystyczna Fisherman’s Wharf w północnej części SF, ze słynną Cable Car na pofalowanych ulicach SF. Rejs panoramiczną łodzią po zatoce San Francisco podziwianie Alcatraz i Golden Gate. Transfer do Sonora (CA) nocleg.

12. SONORA - FRESNO Śniadanie. Wyjazd do Parku Narodowego Yosemite. Zwiedzanie: Yosemite Falls (wodospady), Vernal Falls Bridge 9most nad wiosennym wodospadem), Mist Trial – 3 milowa ścieżka pomiędzy wodospadami, Clark Point, Tunel view, Glacier Point – punkty widokowe. Przejazd do Fresno (CA). Nocleg.

13. FRESNO - LOS ANGELES Śniadanie, przejazd do Parku Narodowego Sekwoi, zwiedzanie: Długi Tunel, Drzewo gen. Shermana, Grand Tree (wielkie sekwoje), Congress Trial – 3 milowa ścieżka pomiędzy najpiękniejszymi drzewami (sekwojami). Przejazd w okolice Los Angeles. Nocleg.

14. LOS ANGELES Śniadanie. Zwiedzanie LA: Hollywood bulwar, Kodak Theatre, Teatr Chiński, Beverly Hills, Obserwatorium Griffina, Hollywood sign (znak), Mulholland Drive (filmowa ulica). Przejazd do Santa Monica – bulwar zachodzącego słońca. O 18.00 transfer na lotnisko w LA, odprawa i wylot do Warszawy.

15. LOS ANGELES - WARSZAWA Przylot do Warszawy.

CENA ZAWIERA:

  • przelot lotniczy
  • opłaty lotniskowe;
  • zakwaterowanie: 13 noclegów w hotelach i motelach, pokoje 2 osobowe z łazienkami;
  • wyżywienie śniadania;
  • transport busem na całej trasie wycieczki;
  • opiekę przewodnika w jęz. Polskim;
  • bezpieczenie UNIQA KL + NNW + OC + CP + kwarantanna i izolacja + covid;
  • znak grupy;
  • zestaw tour audio-guide;
  • obowiązkowa opłata TFG 13 zł/os;
  • obowiązkowa opłata TFP 13 zł/os.

CENA NIE ZAWIERA:

  • dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji KR z udziału w imprzie, (wykupienie polisy w dniu podpisania umowy z BP Galilea Travel);
  • posiłków innych niż śniadania i napoi (średni koszt to 20-30 usd;
  • kosztów realizacji programu (razem 300 USD);
  • dopłaty za pokój jednoosobowy 4500 PLN;
  • wydatków indywidualnych;

Imprez fakultatywnych: Night schow w Las Vegas

UWAGI:

ZASADY WJAZDU DO STANÓW ZJEDNOCZONYCH:

  • wszyscy uczestnicy muszą być w pełni zaszczepieni
  • organizator nie odpowiada w przypadku odmowy wydania pozwolenia na wjazd do USA lubzatrzymania na lotnisku w LA
  • każdy uczestnik musi indywidualnie złożyć wniosek o aplikację w systemie ESTA, aplikacja jest
  • płatna i na dzień dzisiejszy kosztuje 14 usd (płatność kartą kredytową), cały proces rejestracji orazważne informacje znajdują się na stronie https://esta.cbp.dhs.gov/esta/. Wydanie pozwolenia trwa72 h od czasu przesłania aplikacji. Kto posiada ważną wizę nie musi się starać o pozwolenie. Pozwolenie ważne jest przez 2 lata i możliwe do wykorzystania wielokrotnie pod warunkiem nie przekroczenia jednorazowo 90 dni pobytu w USA. W przypadku odmowy wydania pozwolenia można się starać o normalną wizę w konsulacie, wówczas proces ten może trwać nawet 4 tygodnie.
  • liczba uczestników – min/max 12 osób ( o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń)
  • bagaż do 23 kg + bagaż podręczny (wskazany plecak na trekkingi i zwiedzanie)
  • wymagana jest ciepła odzież i dobre buty trekingowe

ORGANIZATOR ZASTRZEGA SOBIE MOŻLIWOŚĆ ZMIAN W PROGRAMIE

Kontakt bezpośredni

kom. +48 516 145 668

Ubezpieczenie

UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

Dokumenty do pobrania

+ czytaj więcej